2017. október 20., péntek

Színház - Ken Ludwig: Primadonnák - Játékszín

  Az októberi színházi élmény a Játékszínhez kötődik. Létszám:7. A neten többször olvastam, hogy hasizmot nem kímélő bohózatot nézhetünk, ha elmegyünk a Primadonnára. Kijelenthetem, hogy kockás hassal tértem haza. 😃
                                              

  A Madáchból ismert néhány színésszel találkoztunk ebben a darabban. Tipikus bohózat, sok poénnal. Amikor pasik beöltöznek női ruhába, és nőket szeretnének alakítani, az mindig röhögést vált ki. Sajnos a hangos és gyakori nevetés miatt a soron következő mondatok elejét nem is hallottam, ez zavart. A színészek is sokat kiabáltak. Gondolom a darab megkívánta, de én sokalltam. Földes Eszternek külön örültem, a Bolond lány óta kedvencem lett. Nagy Sándor rengetegszer átöltözött, sokat ugrált, 1000 fokon játszott végig. Szerintem ilyenkor ledob magáról néhány kilót. Volt egy rész, amikor úgy tűnt, hogy spontán röhögnek saját poénjukon. Persze az is lehet, hogy ez is rendezve van, minden előadásban benne van, és úgy tűnik abban a pillanatban improvizálják., aztán mégsem. Ügyes!!!

Novemberben a Tháliába megyünk!

fordító: Hamvai Kornél

Leo Humphrey NAGY SÁNDOR
Jack Bogart SZENTE VAJK
Linda LÉVAY VIKTÓRIA 
Audrey FÖLDES ESZTER
Duncan SÁGHY TAMÁS
Florence néni ZSURZS KATI 
Doki PUSZTASZERI KORNÉL
Butch CSONKA ANDRÁS / GIELER CSABA

Mindig velünk: Józsa Imre
Díszlet: Rózsa István
Jelmez: Kovács Yvette Alida
Zenei vezető: Gulyás Levente
Koreográfus: Vaszilenko Eugénia
Ügyelő: Laczkó Edit, Petyi János
Súgó: Sajben Anita, Dobos Erika
A rendező munkatársa: Skrabán Judit, Petyi János



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

OLVASD EL IS!

Vadászati idény a kultúra mezején, avagy Mágnás Miska a Vígben!

  Azt tudtam, hogy ez a Mágnás Miska nem olyan lesz, mint a 70 évvel ezelőtti filmes változat, amelyben Gábor Miklós olyan jóképű, és olyan...