2017. január 26., csütörtök

Tolltartó bigyók

 Avagy a puska meg van töltve!

2017. 01. 17. kedd

    A kicsi itthon van, mert beteg. Interneten küldik a szülőtársak a leckét, amit nagyon köszönünk. A matekot még néhanapján az ujján számolja, ezért gyártottam egy kis segítséget neki a gyereketető.hu ötlete alapján. Ott találtam ezt a karikára fűzhető segítséget, ami színes, jópofa, a gyerek könnyen tudja kezelni, és bármikor bővíthető bármilyen témával. Virág az oldalán tolltartó-bigyónak hívja. Itt található bővebben:gyereketeto.hu/kepessegfejlesztes/okos-tolltarto-bigyok/




Ma a sajátommal kiegészítettem azokat, amit a gyereketető.hu oldalról nyomtattam. Környezetből most tanulják az időt, órát, évszakokat. Matekból a 10-es számkör bontását készítettem.  

A nagynak is gyártottam mértékegységek átváltásához, mert valahogy ezt mindig elfelejti. Talán ha sokszor nézegeti egyszercsak a fejében marad. 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

OLVASD EL IS!

Vadászati idény a kultúra mezején, avagy Mágnás Miska a Vígben!

  Azt tudtam, hogy ez a Mágnás Miska nem olyan lesz, mint a 70 évvel ezelőtti filmes változat, amelyben Gábor Miklós olyan jóképű, és olyan...