2019. július 14., vasárnap

Balatonkenese: végre passzív pihenés!

  Jól hangzik, amikor a nyaralásról úgy számolok be, hogy szuper aktív pihenéssel telt. Tényleg szeretem a kirándulós, városnézős, aktív programokat. A mostani sűrű, munkával telt időszak után azonban egy nagyon-nagyon passzív szabadságra vágytam. Ééééés megvolt!
 
  A munkahely saját üdülőjében az a fantasztikus, hogy lehet teljes panzióra fizetni, nem horror áron , ott van a hotelszobától 2 percre a Balaton. Akkor megyek (vagy nem) a programokra ha akarok, és ha az ember lányai is elérték már a megfelelő életkort, nem kell percenként arra figyelnem belefulladt-e a vízbe. Tehát simán tehetem ami a pihenés alatt jólesik:nyugodt reggelik, heverészés a parton, olvasás, amíg meg nem unom, esti séta a naplementében, és jókedvű röhögések.
  Egészen jól megúsztuk veszekedés nélkül, és nem híztam egy dekát se! Na! Szóval jól sikerült. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

OLVASD EL IS!

Vadászati idény a kultúra mezején, avagy Mágnás Miska a Vígben!

  Azt tudtam, hogy ez a Mágnás Miska nem olyan lesz, mint a 70 évvel ezelőtti filmes változat, amelyben Gábor Miklós olyan jóképű, és olyan...