2020. január 27., hétfő

(Nincs) van időm olvasni- csatlakoztam egy közösséghez

   Azt vettem észre, hogy felfelé szálló tendenciát mutat az olvasás szeretete. Egyre menőbb olvasni. Számomra már 30 éve is az volt a menő, aki szerette ezt a tevékenységet, és én azóta is igyekszem benne maradni ebben a körben. 

 bustle.com

 Vannak lemaradásaim, hiszen néhány élethelyzetben az ember lánya háttérbe helyezi saját igényeit, és a polcon hagyja porosodni a vágyott regényt, mert épp a gyerekeknek kell sütni halaszthatatlanul egy nagy adag túrós palacsintát, vagy a játszótérre kell feltétlenül sietnünk, amíg jó az idő. A gyerekek nőnek, önállóak, nekünk több a szabadidőnk. 
    Ha pedig 2020 január végén olyan szerencsétlenség éri, hogy egy buta esés következtében megreped a radiusa, és hetekre gipszet kap a jobb karja, akkor ebből csak úgy lehet kihozni a legjobbat, ha a helyi könyvtárat sűrűn látogatja. 
 Még január elején bukkantam rá Szabados Ági oldalára a szabadosagnes.hu -ra, és ezen keresztül a (Nincs) Van időm olvasni FB csoportra. A csatlakozással az volt a célom, hogy tippeket találjak mit érdemes elolvasni. Nem volt szándékom aktívkodni, és kihívásokat teljesíteni. Aztán jött a kényszerpihenő, több hetes táppénz, és gondoltam, ha már sok a szabadidőm miért ne töltsem olvasással. 

Mindig is ezt szerettem a legjobban. Így januártól én is szorgalmasan olvasom a csoport közös könyvét, és igyekszem csökkenteni a több éves lemaradást a havi 8-10 könyvvel. Visszatérek egy kicsit a fiatalkori életérzéshez, amikor mindig kezemben volt egy jó könyv.  Addig a család többi tagja főz, mos, takarít.😃
Jó szórakozást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

OLVASD EL IS!

Vadászati idény a kultúra mezején, avagy Mágnás Miska a Vígben!

  Azt tudtam, hogy ez a Mágnás Miska nem olyan lesz, mint a 70 évvel ezelőtti filmes változat, amelyben Gábor Miklós olyan jóképű, és olyan...