2020. december 2., szerda

Könyvek, amiket novemberben olvastam

 A novemberem nőies hónapra sikerült. Női regények nőktől. Decemberben váltok.


Joanne Ramos: A Farm - Elsőkönyves író, és érdekes témát dolgoz fel. Egyszerű, letisztult formában ír, néhol izgalmassá válik a történet, de elnyújtja, és így később vontatottá válik az olvasás. Ha szűkebbre, tömörebbre szabja, jobban emészthető. Női regény az anyaságról, kiszolgáltatottságról, béranyaságról. A cselekmény fikció, azonban könnyen valósággá válhat a mai világban sajnos. 

Margaret Awood: Testamentumok - A szolgálólány meséjének folytatása. Valamennyire izgalmassá tette a történetmesélést, hogy több szemszögből kísérhettük figyelemmel a történéseket. Azonban gyakran unatkoztam közben. A Lydia néni aspektusa tetszett igazán, a többit pedig átdaráltam.  Egyenlőre szüneteltetem a disztópiás női regényeket. Most telített.

Betth Pattillo: Jane Austen tönkretette az életem - Egy dolog miatt örülök, hogy ezt a könyvet elolvastam. Kicsit közelebb jutottam Austen rejtélyes életéhez. Felkeltette a kíváncsiságomat, és elhatároztam, hogy többet olvasok Austentől. Örültem a sok irodalmi utalásnak a könyvben. Maga Pattillo írói stílusát gyengének tartom, bár néhány vicces helyzet, és poénos beszúrás van a regényben, és az alapötlet sem volt rossz, azonban sokat ismételte önmagát, és nagyon meguntam a megcsalt feleség siránkozását, és folytonos emlékeztetőt az "in flagranti" eseményéről. Utólag láttam, hogy van folytatása a könyvnek. Azt hiszem kihagyom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

OLVASD EL IS!

Vadászati idény a kultúra mezején, avagy Mágnás Miska a Vígben!

  Azt tudtam, hogy ez a Mágnás Miska nem olyan lesz, mint a 70 évvel ezelőtti filmes változat, amelyben Gábor Miklós olyan jóképű, és olyan...