2017. november 12., vasárnap

Kalória mínuszok Karácsonyig !

  Az utóbbi néhány évben jönnek fel a kilók. Szeretem a finom falatokat, a sütiket, a sósakat,  a gyümölcsöt, a kenyeret... és tulajdonképpen mindent. Kevés a mozgás, lassul az anyagcsere, küszöbön a menopauza. 
 
  Arra gondoltam, hogy ebből elég. Régi bölcsesség, hogy a jó dolgok vagy ártalmasak, vagy hizlalnak ( de jó, hogy nem egészen igaz). Mindent nem tudok kiiktatni, ami hizlaló, mert akkor egész nap arra koncentrálok, hogy nem szabad enni, és a dolog után sóvárgok.

Ezért a kenyérrel kezdem. Amikor megtehetem, akkor kenyér és zsömle helyett abonettet eszek. 4 db/étkezés.
 Sajnos vannak helyzetek, amikor nem tudok ellenállni a pékárúnak:
1. pirítós kenyér: kedvenc kajám, vajjal, vagy bármivel
2. munkahelyre nem viszem az abonettet, kénytelen vagyok pirítóst enni 😅 haha!
3. vendégségben vagyunk, nincs pofám magammal vinni az abonettet
4. Lidl-ben sütött katalán kenyér: valami szuper ízű. Vajjal fenséges. Ha meglátom, nem tudok ellenállni. Megrészegít már a látványa is. 
5. Saját pizza: bár nem kenyér, de majdnem. Nem fényezem magam, de finom pizzát sütök, nincs akaraterőm hozzá, hogy a család nekiesik az óriáspizzámnak, én meg fűrészporos abonettet egyek?! Azt már nem!

 Ennyi elég is! Na, ezeket a helyzeteket kell elkerülnöm. Nem lesz könnyű. Karácsonyig van még 6 hét. 4 kilótól jó lenne megszabadulni. Kezdetnek megelégednék ennyivel. Hajrá! Most 66 vagyok (csak halkan jegyzem meg).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

OLVASD EL IS!

Vadászati idény a kultúra mezején, avagy Mágnás Miska a Vígben!

  Azt tudtam, hogy ez a Mágnás Miska nem olyan lesz, mint a 70 évvel ezelőtti filmes változat, amelyben Gábor Miklós olyan jóképű, és olyan...