2017. május 26., péntek

Színház: Rómeó és Júlia - Komáromi Jókai Színház (a József Attila Színházban)

    Végre egy Shakespeare darab, és a Rómeo és Júlia. Örök klasszikus, amivel utoljára (a filmeken kívül) szerintem a gimnáziumban találkoztam. Mostanság a budapesti színházakban nincs Rómeó előadás, ezért örültem, amikor felfedeztem, hogy vendégszerepel a komáromi társulat. A nagyobbik gyermeknek is vettem jegyet. Had tanulja az életet! 😉


    Klasszikus feldolgozást láthattunk a komáromi színháztól. A szlovák Martin Huba által rendezett előadás indítása erősen jelzi a szereplők helyét, ki melyik családhoz tartozik. Segíti a nézőt, hogy a történet elején már tisztában legyünk a viszonyokkal. Ezt egyszerű jelmez választással teszi. A fekete-fehér alapszínek mellett a piros jelzés a Capulet családot mutatja. Jó választás a mai öltönyös-egyszerű kosztüm a szereplőkön. Ezáltal is közelebb hozza a mai nézőkhöz a történetet. Nagyon bájos a két címszereplő. Fiatalos, lendületes, szenvedélyes, és mai. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

OLVASD EL IS!

Vadászati idény a kultúra mezején, avagy Mágnás Miska a Vígben!

  Azt tudtam, hogy ez a Mágnás Miska nem olyan lesz, mint a 70 évvel ezelőtti filmes változat, amelyben Gábor Miklós olyan jóképű, és olyan...