2017. május 26., péntek

Színház: Csiky Gergely- Mohácsi testvérek: Buborékok - Radnóti Színház

    Május 15-én jártunk a Radnótiban ( 8 fő!).! Kb. 20 éve voltam legutóbb, annyira régen, hogy nem is emlékszem mit láttam. Kicsi színház, kicsi előtér, kicsi színpad, kicsi nézőtér.De nekem tetszett! Már majdnem családias. Rendben van az új dizájn is.
 
Szóval, Buborékok. A Mohácsi testvérek átírták a rájuk jellemző lazább, bemondósabb szövegre, de a lényeg maradt. Meddig tudjuk képmutatóan kifelé mutatni, hogy jól megy nekünk, egyébként pedig egy fityingünk sincs? Meddig mutogatjuk kifelé milyen sznobok, és igényesek vagyunk, pedig tele vagyunk adóssággal? Nagyon aktuális a téma, pedig Csiky 1884-ben írta! Vicces, pörgős, kissé agresszív ( az átiratban), komikus, tragikus, szerelmes, szomorú. Ez mind. Ütős volt a rendezés. Többször utalt a mai politikai viszonyokra is. Nagyon jól játszott Kováts Adél, Gazsó György,Pál András. De tetszett Adorjáni Bálint, Szávai Viktória és Lovas Rozi is. Azt hiszem az évadunk egyik legütősebb darabja volt.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

OLVASD EL IS!

Vadászati idény a kultúra mezején, avagy Mágnás Miska a Vígben!

  Azt tudtam, hogy ez a Mágnás Miska nem olyan lesz, mint a 70 évvel ezelőtti filmes változat, amelyben Gábor Miklós olyan jóképű, és olyan...