2018. június 18., hétfő

2 napos wellness - Ráckeve: Hotel Termálkristály

Négycsillagos wellness hotelben ritkán fordulok meg a családdal. Nem csak az anyagi megfontoltság miatt, hanem a helyhez kötöttség miatt is.  Ha utazunk valahová, szeretem beosztani saját magunknak a programokat.
   No, de ha ajándékba kap egy szuper 2 éjszakás, félpanziós ellátást egy hotelbe az ember lánya, és a férj kifejezetten nem szeret járni ilyen helyre, akkor az ember lánya fogja két csemetéjét és egy kis kiegészítéssel hárman utaznak! Egy pihentető hétvégére!
  Az utolsó iskolanapot követően belecsaptunk a vakációba. Szombaton már Ráckevére vettük az irányt, hogy a megérdemelt wellnessünket töltsük. Sajnos az idő nem volt igazán kedvező a strandoláshoz, de a szobánk elfoglalása után rögtön mentünk a szálloda területén található élményfürdőbe. Szerencsére volt meleg víz is, így nem kellett fagyoskodni, a barnulás viszont aznapra elmaradt. És még egy előny, ha rossz időben keveredsz strandra: nem kell a tömeget kerülgetned, mert kb. 15 vendégnél nem is lesz több. Hurrá!
A vacsi svédasztalos volt, pazar, nagy választékkal. Az előételt rontották csak el. Túlságosan egzotikusat akartak kínálni, és ízetlenre sikerült a rákkoktél. Szombat este lévén élő zene is járt az estebédhez.

Vasárnap már szerencsésebbek voltunk, hét ágra sütött a nap, sikerült színt szereznünk a bőrünknek az egész napos strandolással. Reggeli után mi voltunk (majdnem) az elsők a vízben. Kellemes nyárias idő volt, 10-este 6-ig ki is használtuk. Kellemes volt, hogy bármikor besétálhattunk a szobánkba egy kis hűsítőért, vagy kávézni, teázni. A strandon volt koktél bár, a vendégek a medencében ülve "ázhattak el", ha úgy tartotta kedvük. A hideg vizes medence a második napon jól is esett. Volt kötélpályás-, sodró-, labdahálós medence.

A vasárnapi vacsorán is nagy volt a választék. Réka a kedvenceit megtalálta:zöldségek és saláta minden mennyiségben. Az este viharosra fordult. Vacsora közben iszonyúan fújt a szél, majd kiadós esőzés követte. A szombati éjszakai fürdőzés elmaradt. Mire visszaértünk a szobába néhány percre ugyan kisütött a nap az esőzés alatt, így még egy szivárványt is kaptunk ajándékba.

Az igaz, hogy fix volt a program: evés-ivás-strand-napozás-pihenés. (Azért ebbe beleszoknék!) Ráadásként nem volt gondom a lányok etetésével, mert kiszolgáltak bennünket. Annak ellenére, hogy jobban kedvelem az aktívabb pihenést, szuperül éreztük magunkat, és a sulizárás ünneplésére, vakációkezdésnek nem is kívánhattunk volna jobbat.