2017. április 8., szombat

Tökéletes nap?

  Létezne tökéletes nap? Amikor jól sikerül egy napunk, mondhatjuk ezt? Mihez képest tökéletes? Az előzőhöz? Vagy eddigi életünk legjobb napja? Talán nyaralásunk egyik napja lehetne ilyen. Arról szívesen ábrándozom, hogy egy elhagyatott, napsütötte szigeten, ahol fehér a homok, átlátszó a tengervíz, pálmafák, napágy..., és egy jó könyv a kezemben. Na jó, akár Brad Pitt mellettem, még az is kellemes lehet :) ! ( Bocsi, Arpucco)!


   A Nők Lapjának utolsó oldalán mindig riport van egy közszereplővel, és mindig ugyanazokat a kérdéseket teszi fel a riporter az adott alanynak. Na, itt olvastam a következő kérdést: Milyen lenne egy tökéletes napja? Valaki egyszer erre azt a választ adta, hogy csak egy tökéletes világban létezik tökéletes nap. A 7 sorral feljebb leírt álmodozásomról lemondok. Nem kell. Leány koromban mikor még egyedül éltem, bagoly életmódú voltam. Későn feküdtem, későn keltem. Amióta gyerekem van, majdnem 13(!) éve, azóta arról álmodozom, hogy egy nap ébredjek spontán. Ne telefonra, ne gyerekszóra, ne kicsi leányom gyönyörű énekére, ne a párom horkolására, ne a kutya csaholására, ne a szomszéd sövénynyíró berregésére. Csak úgy magamtól.  Csak egy nap! Könyörgöm! 
   Aztán az elmúlt 13 évben talán volt 2-3 x olyan kivételes alkalom, hogy egyedül voltam reggel. ( Apuka lányokkal nagymamánál). Valahogy mindig megébredtem fél 7-7 között, és felébredve azon mérgelődtem, hogy itt a remek alkalom, miért nem vagyok képes 10-ig aludni.😠

  Ma hajnalban a férjem horkolására ébredtem (2.30-kor!!!), visszaaludtam. Reggel a kicsi leány énekére ébredtem, és a nagy ráordibált:" Hagyd már abba!"6.30
Ágyban kávéztam. Bár ez a kényelmes szokás mindennapos, hála kedves férjemnek. Reggeli, romok összepakolása, közben néhányszor elhangzik tőlem:"Lányok, Ti is kezdjetek most már pakolni, még egyszer nem mondom, nem én fogok mindent csinálni!" Aztán persze elmondom újra. Haha, fő a következetesség! 
   Fél 11-től aztán végre elvonulnak bicajozni és végre kikapcsolódhatok egyedül. Elkezdem az ebéd előkészületeit! 😆
   Rántott csirkeszárny rizzsel, és friss zöldsaláta ecetes- cukrosan. Palacsinta. Ünnepi ebéd? Nem. Kedvem volt panírozni. 
  Ebéd. Ebéd után romeltakarítás, kicsi pihi. Pihi után mindnyájan bicajra pattanunk és irány a Hermina biciklis park.  Süt a nap. Igaz a szél úgy fúj, hogy néha megingok a kerékpárral, mintha egy üveg Varga Merlot ittam volna meg ebéd után. 2 óra tekerés, közben megállunk.    Megláttunk az erdőben egy cikázó mókust. Édesen, riadtan futott. Haza tekertünk. 



  Este fél 6-ig az udvarra süt még a nap. Mind a négyen könyvvel a kezünkben a hintaágyon elnyúltunk és csöndesen olvastunk.



  És ott a napsütésben, a hintaágyon elterülve, egy jó könyvvel a kezemben rádöbbentem, hogy ez egy tökéletes nap volt! Nekem!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

OLVASD EL IS!

Vadászati idény a kultúra mezején, avagy Mágnás Miska a Vígben!

  Azt tudtam, hogy ez a Mágnás Miska nem olyan lesz, mint a 70 évvel ezelőtti filmes változat, amelyben Gábor Miklós olyan jóképű, és olyan...