2018. április 26., csütörtök

Mozart: Varázsfuvola - Erkel színház

  Nagyon vártam a Varázsfuvolát, mert pár éve már kedvencem a gyerekváltozata, a Parázsfuvolácska. Többször láttam a lányokkal. Most is azt kellett volna megnézni...



  Szóval, amennyire vártam, annyira unalmasnak találtam. Volt több pillanat, amikor ragadt le a szemem. Kivételt képezett az Éj Királynőjének áriája, amit Rőser Orsolya Hajnalka adott elő. Gyönyörűen énekelt. Az a néhány perc elérte, hogy a bőrömön végigfusson a hideg, és utólag csodálkozom, hogy az üvegek nem repedtek meg.  Deja vu érzés volt, hiszen a Hunyadi Lászlóban már megcsodálhattuk a hangját. 
Valahogy nem volt rám hatással összességében. Lehet, hogy a csillagok állása nem volt megfelelő. Na, majd legközelebb!



http://www.opera.hu/













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

OLVASD EL IS!

Vadászati idény a kultúra mezején, avagy Mágnás Miska a Vígben!

  Azt tudtam, hogy ez a Mágnás Miska nem olyan lesz, mint a 70 évvel ezelőtti filmes változat, amelyben Gábor Miklós olyan jóképű, és olyan...